Bikini challengen aloitus lähenee ja odottelen kovin sitä. Kävin tänään Prismasta ostamassa itselleni valmennusta varten vitamiineja ja ja lisäravinteita reilulla parilla sadalla eurolla. Olen hieman skeptinen osan lisäravinteiden suhteen, mutta ajattelin kuitenkin kokeilla näitäkin nyt kun valmennus alkaa... Kerrankos sitä :)

Minulla ei ole tällä hetkellä jäsenyyttä mihinkään kuntosaliin, koska päätin jäsenyyteni Elixiassa. Elixia oli liian kaukana kotoamme ja käytin tätä "pitkää etäisyyttä" usein tekosyynä itselleni, ettei tarvinnut mennä treenaamaan, haha! Nyt löysin kuitenkin oivan kuntosalin lähempää. Parasta on, että kuntosali on lisäksi paljon halvempi sekä se, ettei salille tarvitse tehdä vuoden sopimusta. Tämä sopii minulle hyvin, koska kesällä en aio kovinkaan paljon kotikunnallani viettää aikaa. Nyt kun olen äitiyslomalla ja loma jatkuu yli kesän, aion viettää aikaani mahdollisimman paljon mökillämme. Mökillä aika menee nopeasti ja rentoutuen, vaikka aina löytyykin jos jonkinlaista työtä, mitä pitäisi tehdä. Tänä kesänä aikomuksena olisi laudoittaa päämökkimme uudelleen. Lisäksi yksi mökki pitäisi maalata. Lisäksi aion istuttaa kasvimaahan mahdollisimman kaikkea, koska kerrankin minulla on aikaa hoitaa kasvimaata :) Kesään tietysti kuuluu myös jenkkiauto-tapahtumat. Haluan käydä ainakin joka vuotiseen tapaan Tampereen hot rod & rock show'ssa, Turku cruisingissa, Hämeenlinnan Linna cruisingissa sekä tietysti Forssan Pick-Nickissä. Tänä kesänä Power Big Meet ei kuulu suunnitelmiimme, mutta ensi vuonna sitten.

Polveni alkaa vihdoin paranemaan, mutta uutta vaivaa näyttää pukkaavan. Lunta tuli vihdoin ja viimein kovan odotuksen jälkeen. Olin vanhimman tyttäreni kanssa viikonloppuna pulkkamäessä ja minulle kävi niin kuin aina: Puen tyttärelleni liiankin lämpimät vaatteet päälle ja itselleni vastapainoksi liian vähän. Nyt sitten kurkunpääni sattuu mukavasti niellessä. Noh, ei voi jälleen todeta kuin, että omapa oli vika - tämäkin. Nyt olemme linnoittautuneet kotiin ja pysymme visusti sisätiloissa pari päivää, ettei flunssa huonone. Täällä ulkomittari näyttää -17 astetta, joka tuntuu ä-lyt-tö-män kylmältä lämpimien pluskelien jälkeen.

Miehelläni on tänään vapaapäivä töistä ja hän lähti heti aamusta ottamaan lisää mustetta käteensä. Ostin hänelle isänpäivälahjaksi lahjakortin tatuointiliikkeeseen. Minulle laitettiin hieman alle pari viikkoa sitten mustetta viimeksi kylkeen. Seuraava aika on varattuna maaliskuulle ja aika tuntuu kovin pitkältä. Ajattelin mennä ensi viikolla varamaan jo toisen ajan tatuointiin, koska näin saisin ajan nopeammin. Tatuoijalleni jonot ovat muutamia kuukausia pitkiä ja jos varaisin seuraavan ajan vasta maaliskuussa, olisi se vasta lähempänä kesää. Olen ajatellut ottaa muerte-tatuoinnin oikeaan olkavarteen. Ensi kerralla kun mustetta laitetaan, tulee minulle kirsikat olkapäähän. Sydäntäni lähellä on old school aiheiset tatuoinnit.

Nyt aion käpertyä sohvan nurkkaan kera lämpimän viltin ja katsoa eilistä Satuhäät -jaksoa. Sarjaa on kiva seurata, vaikka omat häät ovatkin jo olleet.

 

-Trixie