Mä en kestä. Aina kun mä päätän, että nyt sitten ei osteta hetkeen tähän talouteen autoja niin eikö sitten joku laita myyntiin jonkun aivan unelma-auton, jonka haluan. Mun luonne on aika äkkipikainen ja jos mä jotain päätän niin sen pitää tapahtua nyt ja heti! Onneksi on tuo miekkonen hieman jarruttelemassa menoa aina välillä. Tosin autokuume on sairautena aika kavala kun se leviää ja usein saan sen tarttumaan mieheenikin. Tämä pätee myös toisinpäin.

Mun äkkipikaisen luonteen takia on kyllä tullut ostettua hätiköidystikin muutama auto. Ostin miehelleni esimerkiksi ystävänpäivälahjaksi mustan El Caminon -79 auton. Auto oli oikean värinen ja ulkokuori oli yllättävän hyvä siihen nähden, että auto oli seissyt ulkona pari talvea. Hakiessamme autoa ei pohjaa nähnyt, koska oli sen verran pimeää ja ulkona oli sen verran lunta. Myyjä vakuutti kaiken kuitenkin olevan kunnossa ja uskoin tähän.

Tallille saavuttuamme totuus olikin hieman toisenlainen. Pohja oli kuin paperia! Lisäksi aloin vasta auton oston jälkeen miettimään, että minten 4 henkinen perheemme mahtuisi autoon... ei mitenkään. Onneksi ostin auton sen verran halvalla, että kun myimme auton eteenpäin, saimme omat takaisin. Auto myytiin nopeasti ja ostajahalukkaita oli Ruotsista asti.

Haluaisin itselleni käyttöautoksi Suburbanin ja yritän nyt puhua miestäni ympäri tämän asian suhteen :D

 

- Trixie